tirsdag 24. mars 2009

Nytt garn!

Før korøvelsen i går svingte jeg innom tidligere nevnte garnbutikk og raska med meg tre hesper av det silke- og ullgarnet. 139 var førprisen forresten. Nå femti. Tre nøster i lys turkis. Det skal vli en hverdagskjole etter mønster fra Nøstebarn. Men før den blir hverdagskjole blir den snuppa sin bursdagskjole. Maia blir tre i slutten av april, og det er klart hun må ha ny kjole til dess ;)

I tillegg til de tre hespene kjøpte jeg et nøste Fabel i lillasjatteringer. Felix har fått et par fine sokker i grønn Fabel av farmora, så nå vil jeg også prøve meg. Høsten er her før vi aner det, og da trengs det masse sokker. Alt forsvinner i barnehagen sant?

Photobucket

Photobucket

Også tre søte katteknapper, da. To skal på kjolen, en får ligge på vent.

Photobucket

1 kommentar:

Magaki sa...

For noe utrolig lekkert garn *litt misunnelig*