fredag 20. mars 2009

Monstersøstre

Stina sydde en nydelig ullfiltkjole til Maia før jul. Og nå har jeg endelig fått returnert tjenesten. Egentlig hadde jeg planer om å ha de ferdige i januar, men jeg hadde fått for lite garn tilsendt fra 123knit.com. Når jeg vel ble oppmerksom på det kom nøstene kjapt i posten, men det tok likevel laaang tid fra min side. Ikke fordi det var et kjedelig arbeide (bare trådfestinga, men det gikk fort denne gangen), men fordi jeg ikke fikk fred til å sette meg ned. Med omtrent femten turer opp og ned til minstemann hver kveld i en periode fikk jeg strikket ca en halv stripe per kveld. Det ble det ikke mye framdrift av.

Men nå er buksene mottatt, og de ble veldig søte.

Photobucket

Photobucket

Jeg må innrømme at jeg ikke damper og retter ut produkter før jeg sender dem fra meg... Men ingen har lært meg det! Helt sant!

1 kommentar:

Magaki sa...

Så morsomme bukser. De falt i smak kan jeg tenke meg :)